Friday, March 13, 2009

soalannya ialah...

kenape saya buat blog??


1. sebab pengaruh rakan sebaya. kawan2 saya yang dimaksudkan tu ialah
fad, jojim, tqah, dan bambu. asyik post cte bru je kt blog. jelez!ahaha
oleh sbb tu saya pn nak wt blog.cam tah pape je reason 1st ni kn?


2. sbb rase diri saya ni byk cite nk share.(tp snanye xbyk pun). tp saya
akan cube sedaya-upaya utk share al-kisah hidup saya yg pendek ni.
(ececeh,ayt bajet best je aku ni)


3.sebab blog ni fun n menarik perhatian. sbb saya rasa saya ni ssh utk
minat satu2 menda kecuali benda tu boleh dimakan, benda yg sedap,
dan benda yg seronok ditonton.



thats all for today.
babai:)


3 comments:

  1. sebab apa saya post blog??

    sebab blog bestt!!!

    ReplyDelete
  2. postla entry baru weh

    ak nk tau gak kisah nujum pak epit yg brkurun umurnye

    haha

    ajim.

    ReplyDelete